ח"כ אשר: "לא מאמינים להבטחות, באנו לשנות מהשורש"

אסתי פלד No Comments on ח"כ אשר: "לא מאמינים להבטחות, באנו לשנות מהשורש"

לאחר החתימה עם הליכוד על התפקידים לחכ"י יהדות התורה, שוחח אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" עם ח"כ יעקב אשר. "לא נסתפק בהקמת ועדות, אנחנו רוצים בקדנציה הזו לפתור את הבעיות מהשורש. ולא לעכשיו, אלא לעוד שנים קדימה" | האזינו

21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ יעקב אשר שוחח עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" על החתימה מול הליכוד על תפקידים לחכ"י יהדות התורה, ועל ההסכמים שייחתמו בהמשך. "לא הסכמנו לחתום על הסכם לפני שיהיו סיכומים ברורים בנושאי השוואת השכר בחינוך ונושאים נוספים. חתמנו רק על תפקידים רק בגלל שהליכוד ביקש בשביל הבקשה מהנשיא".

"עשינו הפרדה בין הנושאים הפרסונליים שהם גם חשובים, לבין נושאי המהות. נפגשנו עם הליכוד חמישה שישה פעמים לפגישות ארוכות, הם רצו לסגור רק על תפקידים, הם הבינו ממנו שאנחנו לא נחתום רק על תפקידים".

"בחלק מהדברים הגענו להסכמות ורק צריך לכתוב אותם במספרים, ותקציבים, כי אנחנו לא הולכים אחרי הבטחות. באוצר לא אוהבים כל דבר שעולה כסף, לא רק מה שקשור אלינו" הוסיף. "לא נסתפק בהקמת ועדות, אנחנו רוצים בקדנציה הזו לפתור את הבעיות מהשורש. ולא לעכשיו, אלא לעוד שנים קדימה".

"אין לנו מה לחגוג על זה שנותנים לנו את מה שמגיע לנו בדין. לא יהיה יותר מצב של בקשת תקציבים, נפתור את הבעיות בחינוך בספר התקציב".

בעניים פתרונות בנושא הדיור אמר: "גם שהמדינה מתכננת דירות, לציבור החרדי אין כמעט דירות מזה. אנחנו נעמוד על כך שבכל תכנון יהיו גם תכניות לחרדים. מעבר לזה יש עוד מאמצים שהרב גולדקנופף עושה בשיתוף פעולה איתנו".

"מצוקת הדיור היא כללית בכל המדינה, אצל הציבור החרדי המצב חריף יותר, זה ממש מצב של פיקוח נפש. חרדים לא יכולים לגור בכל מקום, הם צריכים מקומות שיתוכננו מראש לפי הצרכים שלהם".

בעניין חוק הגיוס אמר: "אנחנו עובדים על זה, לכולם ברור מה שצריך שיהיה, אני לא אפרט מתוך חדרי המשא ומתן".

האזינו לריאיון המלא:



0 תגובות